Bli medlem!

Vi växer så det knakar

Vi växer snabbare än någonsin och är på god väg att bli Sveriges största parti. Vi sverigedemokrater kommer från hela Sverige – från såväl landsbygd som storstad. Vi är unga och gamla, arbetare och akademiker. Tillsammans utgör vi den folkrörelse som åter kommer att göra Sverige till ett tryggt land att leva och växa upp i.

Vi vill ha ett Sverige med en sjukvård och skola som vi kan vara stolta över. Ett Sverige som kan erbjuda våra äldre en värdig ålderdom. Ett Sverige som fungerar – utan att vi tvingas belåna landet eller straffbeskatta vår befolkning. Vad vårt land behöver är engagerade politiker som bryr sig, och som är beredda att ta ansvar, på riktigt.

Om du tycker att det låter intressant och skulle vilja veta mer om hur du engagerar dig i Sverigedemokraterna så är du välkommen att höra av dig.

Rösta för förändring, på riktigt!

Valet den 9 september är avgörande för Sveriges framtid. Om vi på riktigt ska kunna bryta vårt lands negativa utveckling måste vi börja med att byta makthavare – innan det är för sent. Socialdemokratiska och moderatstyrda regeringar gör i slutändan samma prioriteringar och ger samma resultat.

Vill du ha en annan utveckling för Sverige måste du börja med att rösta på ett annat parti – på ett parti som på riktigt vill bygga ett välmående, sammanhållet Sverige med förnyat självförtroende och framtidstro.

Det partiet är Sverigedemokraterna.