• Sverigedemokraterna växer stadigt. Ett bra sätt att visa stöd är att växa med oss. I en situation där trycket på Sverige blir svårare för var dag som går krävs det att vi alla hjälps åt. Därför behövs Du – nu mer än någonsin – för att få vårt land på rätt köl igen.

Sverige står idag inför den allvarligaste krisen landet genomlevt under modern tid. Vi står inför en ekonomisk, social och kulturell kollaps. Sammanhållningen i samhället är redan hårt ansatt, och det kommer att erodera ännu mer under de kommande åren om den rådande politiken tillåts fortsätta.

Invandringsvolymerna vi nu ser komma till Sverige, som en direkt följd av EU:s gränskollaps, har blivit en ödesfråga för hela landet. Med över 500 000 människor om året (med dagens inflöde), utan vare sig bostäder, arbeten eller fungerande skola åt ens en bråkdel av dessa, har regeringen Löfven försatt Sverige i ett katastroftillstånd.

Den fullskaliga systemkollapsen närmar sig om inget snart görs. Detta får inte fortsätta. Sverige klarar inte mer. Hjälp oss genom att stödja vår kampanj för folkomröstning. Låt den tysta rösten komma till tals.

Vill du donera pengar till Sverigedemokraternas kampanj för upprop till folkomröstning så gör du det enklast genom att sätta in pengar på något av våra konton. Vänligen observera att det är av största vikt att lämna ert fullständiga namn och personnummer i meddelandefältet då vi enligt lag måste kunna redovisa varifrån pengarna kommer. Bidrag som inte kan redovisas tillfaller allmänna arvsfonden. Vi kommer självklart att hantera dina uppgifter med största sekretess.

Tillsammans kan vi förändra – på riktigt!

• swish_logo_secondary_RGB (kopia)

Swish-konto 123 006 99 63
    Uppge personnummer under ”meddelande”.

Donera

Via bankkonto
    Clearingnummer 8169-5
    Kontonummer 914 039 381-1