Om tjänsten

Tycker du om en händelserik vardag, att arbeta självständigt och är flexibel? Har du några års erfarenhet av arbete som sekreterare och inom administration? Är du van att arbeta med stor diskretion, med kanslisvenska och engelska? Då tror vi att du skulle trivas hos oss.

Sverigedemokraterna söker nu, för start snarast möjligt, en självgående avdelningsassistent.

Du kommer vara en viktig administrativ stödperson i vår partiorganisation och arbeta brett, såväl högt som lågt.

I tjänsten kommer du bland annat:

• Hantera chefers kalendrar, e-mail och telefonsamtal
  • Förbereda och boka möten, samt möteslokaler
  • Bistå med anteckningar under möten, samt med korrektur och översättningar
  • Arrangera resor och andra aktiviteter
  • Bistå med inköp och beställningar

Dina kvalifikationer:

• Akademisk utbildning (meriterande) och/eller erfarenhet av liknande arbete
  • God kunskap i Officepaketet
  • Behärskar svenska och engelska språket i tal och skrift mycket bra

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi söker dig som trivs i ett självständigt arbete med stort fokus på service och noggrannhet. Då du arbetar med flertalet arbetsuppgifter och kontakter parallellt, bör du ha en känsla för ordning och struktur. Vidare präglas du av engagemang och är van att hantera ett varierat tempo. Du är angelägen om att nå resultat och att hålla deadline. Gillar du dessutom att arbeta flexibelt och omprioritera efter behov kommer du att bli en uppskattad kollega.

Omfattning

Arbetstid: Heltid

Lön: Fast månadslön. Individuell lönesättning enligt kollektivavtal.

Ort: Stockholm

Ansökan:

Skicka ansökan och eventuella frågor till rekrytering.avdelningsassistent@sd.se och märk ansökan med ’’avdelningsassistent’’ eller ’’fråga’’.

Rekryteringsprocessen sker löpande.