Om kommunikationsavdelningen

På Sverigedemokraternas kommunikationsavdelning arbetar vi brett med allt från text och bild, till formgivning, fotografering, film och arrangemang av större event. Vår avdelning ligger bakom några av Sveriges mest slagkraftiga kampanjer, och allt vi gör planeras och utförs av oss själva ”in-house”.

Ditt uppdrag

Du bistår vår avdelning med inköp, administrativt stöd och löpande ärenden i verksamheten. Du förväntas ta emot besökare och säkerställa ett professionellt och trevligt bemötande. Ansvar för att besöksytor och allmänna ytor på kontoret är i ordning och i bra skick är även en del av ditt uppdrag.

Du förväntas även sköta enklare administrativa uppgifter såsom hantering av e-post och resebokningar. Arbetet innebär mycket kontakt med lokalavdelningar i partiet och andra samarbetspartners så vana av att hantera många ärenden samtidigt och vara kommunikativ i pressade situationer är en merit.

Din profil

Du sätter en ära i kundservice. För oss är din personlighet, driv och serviceanda av större vikt än många års erfarenhet. Du har en utpräglad ansvarskänsla och kan arbeta både självständigt och i team, du är även mål- och resultatorienterad.

Du ska kunna arbeta snabbt och effektiv samtidigt som du sköter dina arbetsuppgifter på ett bra sätt. Hög stresstålighet är ett måste särskilt med tanke på att arbetsplatsen är en viktig del av en pågående valrörelse.

Om anställningen

Tjänsten är en projektanställning på 100% med en löptid på 12 månader.
Arbetet kommer att bedrivas från kommunikationsavdelningens lokaler i Alvik, Stockholm.
Vi tillämpar individuell lönesättning.

Ansökan

Ansökan ska innehålla CV och personligt brev och skickas till erik.larsson@sd.se senast den 31 mars.
Anställningsprocessen med intervjuer och så vidare sker löpande så vänta inte med att skicka din ansökan!

Vi ser fram emot att höra ifrån dig!