Ungsvenskarna rekryterar till valstaben!

Omfattning: tillsvidareanställning, heltid
Ort: huvudsakligen Stockholm

Valrörelsen närmar sig med stormsteg och Ungsvenskarna växer både medlemsmässigt och organisatoriskt. Den första september tillträdde vår valadministratör sin tjänst men fler tjänster ska fyllas innan vår ”valstab” är på plats.

Staben kommer att arbetsledas direkt av Tobias Andersson, alla kommer att ha olika ansvarsområden men arbeta gemensamt som en enhet med varierande och utmanande arbetsuppgifter. Utöver valadministratören ska det till valstaben tillsättas en förbundskommunikatör med pressansvar (ny tjänst) och en generalsekreterare (existerande tjänst).

Kvalifikationer
Båda tjänsterna kräver självgående individer som kan hantera att ta egna beslut löpande, ha många bollar i luften, samt besitter hög stresstålighet. Gymnasieexamen är ett krav, allt därefter är meriterande. Båda tjänsterna kräver god förmåga att hantera svenska i både tal och skrift, generalsekreteraren förväntas även ha goda administrativa och organisatoriska kunskaper samtidigt som förbundskommunikatören förväntas ha erfarenhet av bildredigering/kommunikation. Arbetsplatsen är huvudsakligen Stockholm.

Är du intresserad av att få chansen att arbeta med politik och skapa förutsättningar för ett bättre Sverige? I sådant fall skickar du in CV och personligt brev till tobias.andersson@ungsvenskarna.se. Frågor hänvisas även till samma adress