Om kommunikationsavdelningen

På Sverigedemokraternas kommunikationsavdelning arbetar vi brett med allt från text och bild, till formgivning, fotografering, film och arrangemang av större event. Vår avdelning ligger bakom några av Sveriges mest slagkraftiga kampanjer, och allt vi gör planeras och utförs av oss själva ”in-house”.

Ditt uppdrag

Du arbetar obehindrat i de vanligaste videoredigeringsprogrammen. Det är meriterande om du också har kunskaper inom fotografering. Det är även meriterande om du har kunskaper inom de andra programmen i Adobe-programmen särskilt After Effects.

Din profil

Du har relevant utbildning inom videoredigering eller har arbetat med det tidigare. För oss är dock din personlighet, driv och serviceanda av större vikt än många års erfarenhet. Du har en utpräglad ansvarskänsla och kan arbeta både självständigt och i team, du är även mål och resultatorienterad.

Du ska kunna arbeta snabbt och effektiv samtidigt som du håller hög kvalitet på de uppdrag du ansvarar för.

Om anställningen

Tjänsten är en projektanställning på 100% med en löptid på 12 månader.
Arbetet kommer att bedrivas från kommunikationsavdelningens lokaler i Alvik, Stockholm.
Vi tillämpar individuell lönesättning.

Ansökan

Ansökan ska innehålla CV, personligt brev och ev. portfolio och skickas till erik.larsson@sd.se

Vi ser fram emot att höra ifrån dig!