Lediga tjänster

Lediga jobb

Sverigedemokraterna växer snabbt och behöver tillsätta följande tjänster:

Information om och samtycke till behandling av personuppgifter

Tack för att du väljer att söka jobb hos Sverigedemokraterna. När du söker jobb väljer du själv vilka uppgifter du vill lämna i din ansökan.

Genom att skicka in din ansökan godkänner du att Sverigedemokraterna samlar in och i övrigt behandlar personuppgifter som är nödvändiga för att:

(I) etablera kontakt, urval, intervjuer och vid behov göra bakgrundskontroll,
(II) kunna erbjuda dig anställning.

Med ”personuppgifter” avses sådan information som rör ansökan om anställning, anställningsintervju med dig (muntligt, skriftligt) samt för att fullgöra skyldigheter inom arbetsrätten, bland annat namn, personnummer, adress och telefonnummer, tidigare arbetslivserfarenhet inklusive referenser, utbildningar och betyg, anställningstid, arbetsuppgifter, m m.

Du har rätt få besked om vilka personuppgifter om dig som vi behandlar och hur vi behandlar dessa. Du har också rätt att begära rättelse i fråga om personuppgifter som vi behandlar om dig.

Genom att skicka in ditt CV intygar du härmed att du läst och förstått den information som lämnats ovan samt samtycker till att Sverigedemokraterna behandlar personuppgifter om dig i enlighet med vad som sagts ovan.

• Ledig tjänst: Ekonomichef

Övergripande om partiet Sverigedemokraterna är ett parti som eftersträvar ett samhälle byggt på trygghet och samhörighet. 2010 skrev vi historia genom vårt riksdagsinträde, följt av ständigt ökande opinionssiffror. Att vara en del av den sverigedemokratiska rörelsen innebär att man är delaktig i en unik, sammanhållen organisation, vars yttersta syfte är att skapa ett bättre Sverige. […]

› Läs mer